Oradaydın

Sana çok aşıktım
Bir ülkeyi terk edebilecek kadar çok
Sahip olduğum her şeyi bırakacak kadar çok
Rüyalarım yalnızca senin yüzüne aitti
Kabuslarım yokluklarınla dolu
Yalnızca sana sahip olmak
Yalnızca senin için göz yaşı akıtmak
Hak etmeyen herkes sana sahipti

Ben de sana sahip olsaydım
Farkında olmayacak mıydım?

Her şey karanlıktı
Sen oradaydın
Kendimi bıraksam,
O evin beşinci katından
İnan kollarındaydım.
Çok geçmeden sarhoş oldum
Seni düşünüp etrafa dokundum
Çiçeklerin köklerini kokladım
Gardırobumla bakıştım;
beni sevmiyormuş, öyle dedi.

Yine seni özledim.
Seni çok özlüyorum.

Elimle gözlerimi sildim
Çoktan şişmişlerdi bulutlar gibi
Dokundukça kızardı beyazı
Ağırlaştı kapakları

Lütfen, lütfen bu gece dedim
Sabaha kalmadan.
Lütfen.
Biraz kendim olmalıydım.
Camın fayansından salladım bedenimi aşağıya
Biraz sonra düşeceğim zemini izleyerek,
Dedim içimden,

Lütfen sabah olmadan, sabah olmadan al canımı Tanrım. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar