Öyleyse, sen de biliyor olmalısın bizi bitiren şeyin yalnızca küçük bir hayalden olduğunu.
Battığını
Ve kanattığını
elbette iddia edebilirsin
Fakat biliyorum ki hiçbir delilin yoktur beni suçlu çıkaracağın
Sen görememişken tenine batan bıçağımı
Beni görmeni beklemek sanırım biraz bıçağını kendime saplamaya çalışmamdı.
Önünde diz çöktüm
Ve ekledim,
Ölümdür beni alacak olan
Mümkünse senin elinden olsun,
Ne de olsa sonumun ve başlangıcımın
Beni öldürecek bu ellerde var olduğunu hiç inkar etmedim.
Sağa ve sola sallıyorum bedenimi
Üzerine sıçrıyor sonunda
Damarımı terk etmek için can atan kanım.
Son bir kez bakıyorsun ben ruhumu oracıkta ellerine verirken bir meleğin
Ben sonkez söylüyorum ölüm uykuma dalmadan önce
Keşke Tanrı'm
Keşke biraz daha yaşasaydım.

05.10.19
e.özgür milinski

Yorumlar