Beklemek,
Tamam da ne uğruna?
Bana tozlu yollardan gel diyor kavmim
Saklanmam daha kolay olurmuş
Ama ben zaten görünmüyorum hocam.
Öyleyse beklemek,
Tamam da nerede?
Mesela saat kaçta?
O günlerde güneş görüyor mu o ahşap balkonda?
Kavmim, benimde cübbem olacak mı sırtımda?
Yoksa bir bedevi mi olacağım çöllerde?
Serabına yenildiğim bir güzellik olacak mı?
Olsun.
Olsun ki öğreneyim iki kişilik yaşamayı.
Başımın etrafında dönen akbabalara benziyor bu insanlar,
Aklıma gelince dua ediyorum onlara benzememek için.

Yorumlar

Popüler Yayınlar