Yakın, belki de çok uzak. Yine de bir ihtimal. Hayal ettiğim bir kız. Şimdi benden uzakta büyüyor. Yürüyor etrafını izleyerek. Yeni şeyler öğreniyor. Bilmiyorum, şimdi hangi gökyüzüne bakıyor. Topraklar altında. Gittiği yollar çok uzakta. Bir eşelesem diyorum toprağı. Altında. Onunla yürüsem uzaklara.
Aynı gökyüzüne baksak.
Ayrı kafalarda. Aynı umutlarla. Karşılaşsak tanır mıydık birbirimizi. Gözlerimdeki aynı ışıklardan.
Gündüzler. Gecelere yenik düşerken. Aynı tonda, hep aynı tonda çalan o şarkıda, dans eder miydik?
Hayallerimde bir kız. Geziyor benimle şimdi çok yakında. Uzaklaşıp izleyebilirim. Yanında kalmayı tercih etmezsem, ben de çok uzaklaşır mıyım? Ondan ve makinalardan uzakta. Bir ışıkla aydınlanır mı yolum?
Gidiyorsam,
Bir sebebi olmalı.
Olmasada yürüyecek miyim bu derin uykularda,onunla?
Yanıyorsak bir sebebi olmalı.
Olmasada yanacak mıyım onunla?
Eriyecek miyim yayılarak
Katı, çok katı bir kuytu da bütünleşecek miyim?
Belki o kız çoktan bir kadın
Bense göremeyecek kadar küçük mü kaldım?
20.12.2019
Indigo night Tamino.
Aynı gökyüzüne baksak.
Ayrı kafalarda. Aynı umutlarla. Karşılaşsak tanır mıydık birbirimizi. Gözlerimdeki aynı ışıklardan.
Gündüzler. Gecelere yenik düşerken. Aynı tonda, hep aynı tonda çalan o şarkıda, dans eder miydik?
Hayallerimde bir kız. Geziyor benimle şimdi çok yakında. Uzaklaşıp izleyebilirim. Yanında kalmayı tercih etmezsem, ben de çok uzaklaşır mıyım? Ondan ve makinalardan uzakta. Bir ışıkla aydınlanır mı yolum?
Gidiyorsam,
Bir sebebi olmalı.
Olmasada yürüyecek miyim bu derin uykularda,onunla?
Yanıyorsak bir sebebi olmalı.
Olmasada yanacak mıyım onunla?
Eriyecek miyim yayılarak
Katı, çok katı bir kuytu da bütünleşecek miyim?
Belki o kız çoktan bir kadın
Bense göremeyecek kadar küçük mü kaldım?
20.12.2019
Indigo night Tamino.
Yorumlar
Yorum Gönder